14. toukokuuta 2017

Quality Time with Sisters

10-IMG_9919 04-IMG_0101 06-IMG_0057 02-IMG_0063 1-IMG_9903

Moikka! Taas on yksi viikko hujahtanut ja toinen alkamassa. Ensi viikolla minulla jatkuvat lentopallotreenitkin, tosin hieman pienemmissä määrin. Kyseessä on myös viimeinen kokonainen viikko ennen koeviikon alkamista, joka tosin onneksi alkaa vasta helatorstain jälkeisenä perjantaina. No, kouluviikkoon mahtuu onneksi kivojakin juttuja, sillä tiistaina lähdemme tutustumaan Tampereen korkeakouluvaihtoehtoihin. Tampere on minulle tällä hetkellä se mieluisin vaihtoehto opiskelukaupungiksi, joten on kiva päästä tutustumaan lisää kaupungin tarjontaan. :)

Mun viikonloppuun ei mahtunutkaan mitään ihmeellistä. Olen katsonut lätkän MM-kisoja, tehnyt hieman koulujuttuja ja leiponut äitienpäiväkakun. Eilen kerkesin myös käymään iltalenkillä ihanan aurinkoisessa säässä, ja siitä jäi kyllä todella hyvä fiilis. Pitää ehdottomasti alkaa juoksemaan nyt keväällä/kesällä taas tavoitteellisemmin ja enemmän! :) Tänään juhlittiin tietysti perheen kanssa äitienpäivää, mutta kerkesimme siskojen kanssa käydä nappaamassa muutamat kuvat. Mun päälle päätyi ihana Subduedista ostettu oversized-farkkutakki, josta on tullut mun uusi lemppari. Oon täysin rakastunut! Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille! :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti